Saturday, January 21, 2012

Mak Mertua

Hasan (32 tahun), rendah dan gemuk orangnya, sedang memandu kereta ke Pusat Bandar Puhong. Mak mentuanya, Puan Peah (50 tahun), tinggi dalam 155 cm dan chubby, pejal tubuhnya ada bersama. Puan Peah, masih bergaya orangnya hendak pergi ke Bank Pertanian sebab hendak membayar hutang. Dia dan mak mentuanya sahaja yang keluar. Bapak mentuanya sudah meninggal dunia lebih lima tahun dulu.

Panas terik petang ini sesekali memaksa kelenjar peluhnya bergerak berfungsi mengalirkan peluh sampai basah dahi. Dia kemudiannya memandu ke tempat makan. Sebuah Restoren berdekatan. Satu-satunya kedai makan Melayu yang dia tahu di kawasan itu yang rata-rata majoritinya bangsa cina.

Dari jauh nampak beberapa lelaki semeja sedang minum dan bersembang-bersembang kosong. Ke dalam sikit ada 3 orang wanita yang barangkali bekerja di Guardian IOI Mall melihat kepada pakaian uniform oren mereka. Masa makan tu bukan main ramah tamah lagi tuan kedai tu. Siap bersembang dengan mak mentuanya.

“Saya ni asal dari Tanjung Malim. Tapi dah berbelas-belas tahun dah merantau” kata peniaga restoran itu.

“Oh ye ke. Sekampunglah kita,” sahut mak mentuanya.

“Mak ayah dah lama tak de. Tu la tadik tengok makcik teringat arwah mak dengan ayah. Selalu tu kalau balik kampung macam balik kosong je la. rumah tinggal tak de sapa. Ada sekali saya balik lepas tu saya patah balik semula ke KL.”

“Tu la dulu bila mak ayah kita ada tak terasa apa. Tapi bila dah takde baru lah tahu peritnya hidup.”

Dia kemudian memandu menuju Shah Alam. Ingin ke rumah mak Lang. Adik kepada mak mentuanya. Dia memang tidak rapat dengan saudara sebelah mak mentuanya. Kalau masuk ini kali kedua dia ke sana. Tak hairanlah sebelum betul sampai ke seksyen 18 dia sesat sampai ke seksyen 36. Dah nak dekat sampai Klang. Fikirnya kalau macam ni boleh lah makan sea food kat muara. Best juga. Tapi sedar tak sedar dia dah masuk balik highway dan akhirnya jumpa juga seksyen 18.

Tahap tepu. Sudahlah harinya semenjak dua menjak ini lebih panjang dari malam tidur. Penat dua hari lepas masih berlegar-legar dalam badan. Dapat orang urut ni sedap nya! Mak Langnya duduk seorang. Sehidup dia, tidak pernah dia ingat berjumpa dengan ayah Langnya. Dan dia tak pernah bertanya apa jadi pada ayah Langnya itu. Cuma sesekali mencuri telinga perbualan keluarga, ayahlangnya sudah lama meninggal. Tapi sebab apa dan kenapa dia tidak tahu.

Dulu Mak Langnya tinggal di Johor. Tapi semenjak anak-anak dan cucu-cucunya yang ramai tu banyak di KL, dibelikan lah anaknya sebuah rumah untuk maknya. Dengarnya juga mak lang dia ni kawin awal dulu. Umur 15 tahun kot. Dia bersalaman dengan Mak lang. Dalam rumah ada seorang anak muda sedang bergayut di telepon.

“Usop, ni salam tok we, opah we ngan paksu ni,”kata mak lang.

Cucunya Usop meletak ganggang di tepi dan menyambung bergayut lepas bersalaman.

“Anak si Amy ni.”

“Oh ye ke. Amy mana?” tanya mak dia.

“Kerja sikit lagi balik la. Dia ni selalu lepas balik sekolah balik la sini dulu sebelum maknya datang.”

Begitula kisahnya. Siapa Amy? Barangkali sepupu dia. Tapi dia tak ingat yang mana satu.

Sesekali dia terlelap sempat juga memasang telinga al kisah anak perempuan Kak Pon, yang ntah apa namanya kahwin tempoh hari. Kak Pon ni pun dia tak tahu macamana pertalian dengan dia. Kalau dia memanggil kakak barangkali sepupu kot dan anaknya tu anak buah dia. Tapi daripada perbualan orang-orang tua tu dia dapat menangkap yang anak buahnya tu terpaksa kahwin dengan seorang lelaki Cina setelah mengenali selama 3 bulan. Di sebabkan bunting luar nikah. Erk! Bestnyer dapat main ngan cina. Hehe!

Dia tak tahu pulak ini kesnya. Dengarnya Kak Pon tak berhenti menangis dan suaminya diam tak terbuat apa. Nampak keluh resah dan berkerut dahi mak lang dan mak mentuaku bila berceritakan kisah tu. Katanya anak si Kak Pon tu nampak senyap ajer. Baik. Alim.

Apa tujuan dia cakap semua ini. Membuka keburukan keluarga sendiri. Mungkin sebab mereka jauh pertaliannya dia tidak berapa kisah. Tapi yang penting point dia nak bagitahu kalau pandai main tu pandai la elakkan sampai jangan buntingkan anak orang.

Ha ha! Ini tak betul! Dia tahu dia bukan golongan alim untuk nasihat orang lain kembali ke jalan yang lurus sebab sebelum dia bercakap macam tu dia kena lihat diri dia sendiri yang ternyata lebih besar jalan dan ruang dia menuju ke neraka.

Namun dari segi istilah sosial dia lebih berharap agar manusia ini lebih berfikiran waras dalam membuat sesuatu. Kalau tak susahkan orang lain tak apa. Ni susahkan mak bapak dia, malu sedara mara, habis satu kampung heboh. Nasib lah si lelaki tu sanggup bernikah. Kalau tidak kemana nak berayah anak tu. Bertambah lagi ibu tunggal. Dan paling sedih bila dari cerita orang-orang tua bercerita tadi, anak Kak Pon tu masih belajar. Mana akan pergi minat untuk belajar bila badan sarat menanggung kandungan.

Mungkin benda semacam itu kot yang mak mentuanya takutkan sangat jadi kat menantunya. Mak mentuanya tahu yang dia ni camana. Hehe! Dia akhirnya menyapa mak mentuanya mengajak balik sebab jam sudah pukul 6.00 petang. Kononnya nak elak jam tapi sah jalan dah gila babeng nyer sesak sekarang ni.

Dalam kereta..

“Boringlah mak..,” kata Hasan mengeluh.

“Issykk kau ni Hasan, sekali sekala mak ajak..,” balas Peah mencubit peha Hasan, anak menantunya.

Hasan sengih kerang sambil, tangannya di stering kereta, “Pada buang masa kat umah mak lang tu baik kita ngongkek lagi bagus..”

Peah ketawa. Di cubitnya peha Hasan dan meraba depan seluar menantunya. Hasan menguncupkan bahagian bawah tubuhnya. Kegelian.

“Mak jangan geli, nanti terlangar susah,” Hasan mengingatkan.

“Kau ni tak puas-puas ke? Malam tadi mak dah bagi kau dua round. Kau tak main dengan bini kau ke, si Rose tu..?” Tanya Peah lagi sambil merasa bangga dengan tubuhnya yang chubby itu.

“Rose tak macam mak. Dia period, kena gi lak out station kerja. Rose tu tak reti dan sepandai mak. Sedap kongkek dengan mak. Semua pejal,” kata Hasan sengih dan senang sebab kini sudah masuk enam bulan dia dapat menyetubuhi mak mentuanya, Puan Peah.

Hasan berasa bangga yang Puan Peah juga mahu disetubuhi bila dia mengacah mula-mula dulu, kepika isterinya bekerja luar kawasan. Isterinya, Rose (29 tahun) adalah anak ketiga Puan Peah. Seorang pegawai kanan sebuah jabatan kerajaan. Camne emaknya, Puan Peah begitulah anaknya. Rendah, chubby bertetek, besar dan berpunggung lebar. Cerah orangnya.

Dengan Hasan dah beranak dua. Sebab tak berorang gaji, maka Puan Peah selalu diambil dari kampong oleh Hasan untuk menjaga cucunya bila Rose, isterinya kena outstation untuk bertugas luar selama dua hari hingga dua minggu.

*****

Hasan ni seorang chatter yang open. Dia sering mengembar gembur-kan yang dia selalu make love atau sex dengan mum in-law dia. Faham-fahamlah dalam chat room, cakap benarpun orang tak caya tambah cakap tak betul atau menipu. Whatever it is, Hasan berpegang pada kisah dia kalau ditanya mengenai experience sexnya. Dia tetap having sex dengan mak mentua dia yang best.

Bab hukum hakam tolak tepi. Pernah Hasan ditegur namun dia tak ambik siot. Janji dia boleh bersama dengan mak mentuanya, Puan peah yang sudah menjanda lama juga. Yang membuatkan kejadian sumbang mahram ini berlaku ialah sebab isteri Hasan sering bertugas out station. Maka mak mentua, Hasan akan diambil dari kampung yang hanya sejam setengah perjalan-annya ke utara dari KL.

“Hasan-Abang tak cayalah. I don’t believelah apa yang you ceritakan ni. Abang cabar you..,” kata Abang N dalam chatnya dengan Hasan.

“Betul Abang N, nak menipu Abang buat apa? Tak jadi jutawan pun, menang loteri jauh sekali hehehe..” kata Hasan sambil ketawa kecil.

“Gini Hasan, nak puaskan hati Abang, kau anjur satu dinner Abang sponsor. Tentukan family dan mum in law ko ada. Abang join dinner tu.. Boleh?” acah Abang N hendak melihat kejujuran Hasan.

“Ok Bang. Siapkan RM100. I order makanan jerr. Jumaat malam sabtu ni lepas isya’ jadi..” kata Hasan. Lalu dia memberi alamat rumah dan nombor telefonnya. Abang N menyimpan dan mensafe nombor hand-phone Hasan.

Malam dinner di rumah Hasan-rumah teres tiga bilik yang disewanya. Hasan hanya seorang technician dan isterinya berjawatan kanan di pejabat kerajaan. At least mamat ini memegang janjinya. Abang N merasa senang. Dia sampai dan dijemput masuk ke ruang tamu rumah Hasan. Anak-anaknya m asih belum tidor. Kecil-kecil lagi. Itulah kali pertama aku bertemu Hasan. Begitu juga dengan keluarganya.

“Yang Rose, ni kawan chat Abang.. Abang N,” Hasan sengih memperkenalkan kepada Rose, isterinya yang gempal. Solid body wife Hasan. Perutnya buncit sedikit kelihatan dari seluar yang dipakainya. Nampak bayang pantynya.

“Abang N apa kabar?” tegur Rose dengan senyumnya melebar. Orangnya cerah dan gincu merah di bibirnya menampakkan kontrast.

Aku duduk di sofa. Abang N melihat ada seorang wanita memakai tudung hijau muda menampakkan mukanya yang lebar dan tembam. Bergincu nipis dan becelak arab. Berjubah hijau tua. Di sebelahnya bagaikan replika wanita sebaya yang dilihat oleh Abang N.

“Oo Bang N,” kata Rose ceria dan ramah.. “Ni mak saya Mak Peah. Dan sebelah ni akak saya Jojie.. Mereka duduk kampong kat tana rancangan. Esuk saya out station. Mereka tolong jaga anak-anak Bang.”

“Apa kabar makcik dan Kak,” sapa Abang N memandang ke muka Mak peah dan Kak Jojie.

“Camtu gaya hidup moden di KL atau di mana-mana tambah wanita berker-jaya. Dah nikah, beranak, ada masalah menjaga dan membesarkan anak pula,” balas Abang N senyum dan sengih.

“Gitulah nampaknya Cik N.. Kami owang kampung ni apa lagi. Anak dah minta tolong, kenalah tolong, lagipun cucu sendiri” ujar Mak Peah senyum lebar menampakkan barisan gigi putihnya yang beratur.

“Takpe makcik.. Janji cucu kita selamat. Puas hati kalau apa-apa berlaku,” tambah N “Makcik dan Kak Jojie ni dok kampong mana?”

“LKTP ****.. Singgahlah kalau Cik N ke utara” plawa Kak Jojie, tersenyum mulus.

Abang N mengeluarkan kad bisnesnya lalu memberi sekeping kepada Mak Peah, Kak Jojie dan Rose, isteri Hasan. Juga sekeping untuk Hasan. Abang N meminta Kak Jojie menulis nombor telefon mereka. Jojie, kakak Rose menulis dua nombor telefon, satu kepunyaan Kak Peah, maknya dan satu lagi Kak Jojie sendiri. Mereka bedua beranak duduk di LKTP yang sama cuma rumah berjauhan sedikit. Kak Jojie janda anak 3. Baru berusia 31 tahun.

Hasan pernah mengecek mak mentuanya, agar dapat mengaturkan satu pertemuan untuk dia dan Kak Jojie. Dia syok melihat Kak Jojie. Abang N juga. Mengikut Hasan mak mentua dia jeles dan tidak membenarkan.
*"Amacam Bang, saya menipu ke? "Tanya Hasan sengih kerang ketika kami bedua makan.
"Tidak. Abang respect kau. Ko ada keluarga yang bagus dan baik. Isteri lawo, mak mentua bergetah, kakak ipar ngam. Untung kau. Mak mentua ko okey juga," Abang N mengipas Hasan yang cepat dilonjak bangga.
"Tu laa Bang. Saya dah cakap.. Isteri ko tak tau akiviti kau?"
"Mana dia nak tau Bang.. Dia keje luar Kl, kita main mak dia dalam umah ni nggak.. Lagipun sape sangka mak mentua kan??" Hasan sengih dan bangga.
"Ok lah Hasan tq. Senang hati aku dah mengenali keluarga engkau. Ko take care," kami bersalaman dan akhirnya Abang N meninggalkan kawasan rumah Hasan dengan keretanya.

************************************************************************
Tak habis-habis Kak Peah memuji masakan si Jojie ngan si Rose. Sedap sekali katanya! Hehe! Dan tidak habis-habis juga lah dia nyatakan keralatan terbeli ayam pencen kat Tesco. Haiyoo! Teruk tul hyper market sekarang. Jual ayam dah liat dah tua bangka tu.

Rose sekarang menuju ke Taipan USJ. Mengikut info kat internet tadi ada sebiji BSN kat situ. Mak dia nak withdraw some money kat situ. Pastu pusing nyer pusing nampak OCBC.. Ke dalam lagi BCB.. Dan rupanya BSN kat seberang jalan sajok!

Dari sana dia memandu ke Jaya Jusco IOI Mall yang sesak nak mampus. Cari punya cari dan cari tak kejumpaan nggak. Lastnya dia pergi ke tempat cuci kereta dan suruh orang tu cuci. Hehe! So tidak perlu susah cari parking.

Kak Peah menunggu dia kat entrance. Dari situ Rose dan mak dia naik tingkat tiga. Smartshop atas sekali tengah alam. Benda tu ada tapi dia cakap kat mak Peah, tak ke macam nak melayang je benda ni bila berayun. So mereka tidak jadi membelinya.

So dia bagitau mak dia jom pergi Jusco dulu. Sebab kalau nak ambik pun kereta dia belum siap lagi dicuci. Next destination Tesco. Dari IOI dia membuat pusingan 180 darjah menuju ke Tesco Puchong. Nak beli benda-benda nak masak malam ni. Jadinya tak perlulah ceritakan secara detail kisah misah hidup hayat perilaku manusia yang sudah masuk gaji bershopping Dik non kat dalam Tesco.

Ringgit bagi kasorgga. Rosepun tolak troli. Tak larat nak mencelah celah orang ramai. Tapi dalam menolak troli tu sempat dia mencapai album terbaru Vince. Dan kelakarnya album tu stok yang paling last. Tetiba Abang N berada di sebelahnya menolak troli juga.

"Hai Rose, shopping ke? "Tegur Abang N.
"Ehh surprise.. Abang N apa kabar?" Balas Rose senyum.
"Baik. Tak outstation?"
"Nope."
"Mother you mana Rose?"
"Ada kat luar sana.."
"Ok kita have tea sama-sama." ajak Abang N.

Mereka berhenti sekejap di tempat buah.

"Ya, why not. Lagipun tak ada apa yang hendak dikejar" sahut Rose.

Mereka bertemu di Dellifranc.

"Apa kabar Kak Peah?" sapa Abang N setelah mereka bertiga duduk semeja.
"Baik Encik N.. Sihat saja" jawab Kak Peah, ibu Rose.
Rose meneguk tehnya sambil mecelah,"Rajin shopping kat sini Abang N."
"Bukan gitu Rose, kebetulan I di kawasan ini lalu tengok promosi maka I singgahlah sekejap. Bukannya beli apa-apa pun."
"Bujang trang tang-tang ke Abang N?" Tanya Rose membetul cermin matanya yang sedikit senget. Gincunya merah menyala.
"Terlajak lebih kurang.. Hahahahaha.. Widower Rose, I ada anak 2 dan dah besar-besar pun. They are on their own feet" jelas Abang N sambil menghirup cupaccinonya.
"Saya duda Kak Peah."
"O begitu Encik N, nape tak mencari penganti Encik N?" tanya Kak Peah senyum dan mengigit doughnutnya.
"Masih belum berani Kak Peah. Belum ada jodoh. Kalau ada jodoh saya insyaallah nikahlah saya," balas Abang N mengacau-ngacau capuccinonya sambil terkekeh kecil.
"Kalau ke utara tu singahlah ke teratak buruk saya Encik N," pelawa Kak Peah senyum lebar.
"Kak.. Jangan takde rumah pula."
"Telefon dulu, bole sedia makanan sikit. Teratak buruk kami tak sepertinya itu," balas Kak Peah sambil menjelingkan matanya.

Rose senyum lebar dengan mata galaknya di balik cermin. Abang N sengih kerang.

"I like you Abang N. Smart and sweet," puji Rose seperti mencabar.
"Tq I like you too. Nice beautiful lady. There are more to it dear," kata Abang N lagi.

Kak Peah, mak Rose mendengar dan tidak faham bila mereka berbahasa Ingeris.

"Ohh where is your sister, I mean Kak Jojie as I address her."
"Di rumah menengok anak-anak I kejap.." jawab Rose sambil memakan donutnya.

Abang N angguk.

"Panggil dia Jojie je Bang N, you're older than her.my mum you dah bahasakan dia Kak."
"Betullah tu Rose. Mak ni kenalah panggil Kak."

Mereka bertiga ketawa.

*****

Hujan mula turun. Kilat sambar menyambar terdengar. Dalam kamar tidur Hasan. Hasan dan Jojie sedang melayan tubuh masing-masing. Kesempatan itu dipergunakan oleh Hasan dan Jojie. Hasan sedang menjilat dan menghisap puting susu Jojie yang keras. Jari hantunya sedang meniti lurah cipap Jojie.

"Bagus juga hujan. Waktu ni Kl akan jam. Lama sikit masa kita bermesra" kata Hasan sambil mengucup bibir Jojie.

Jojie mengocok zakar Hasan. Tegang dan keras. Jojie mula mengulum dan memainkan lidahnya di kepala kote Hasan. Hasan mengeruh dan mengerang sambil membelakangkan kepalanya. Muka Jojie berada di aentara kelangkang Hasan. Kini Jojie membuat piosisi 69. Meminta hasan menjilat dan menyedut cipapnya. Hasan melakukan dengan menjilat kelentit Jojie.

"Urghh.. Hasann.. Sedapp.."
"Arghh.. Jojie.. Sedapp.."

Hasan melihat cipap Jojie yang sengih di depan hidung dan matanya. Sedang Jojie memandang kepala kote dan batang zakar Hasan yang keras menegang. Jojie mengelikan alat senjata Hasan. Hasan membasahkan puki Jojie dengan jilatan dan hisapannya.

"Urghh.. Gelii.. Beshh.. Hasan.."
"Arghh.. Kuat hisap kote aku Jojiee.."

Nafas mereka kasar dan keras.. Nafas mereka pendek dan semput. Kini Jojie menunggang Hasan. Jojie mencangkung menengung di atas kote Hasan yang keras. Dia memasukkan kepala zakar dan menekan dari atas, perlahan-lahan memasukkan batang zakar Hasan sampai ke dinding tundunnya. Jojie melelapkan matanya. Pukinya menerima seluruh zakar Hasan.

Jojie mengerang kuat sambil menghenjut lubang pukinya ke zakar adik iparnya, Hasan. Dia mengerang dan menahan perutnya yang geli dan sedap. Hasan menujah dari pembaringannya. Dia menaikkan punggungnya unuk menerima lubang puki Jojie ke pangkal zakarnya. Perbuatan itu diulang berkali-kali sambil Hasan menghisap puting susu dan meramas buah dada Jojie yang keras.

"Huwahh.. Gelii Hasann.. Aku nak kuarr.."
"Uwahh.. Beshh.. Jojie henjut lagi laju-laju.. Gelikan aku.. Aku nak kuar.. Aku nak kuar Jojiee.."

Jojie menghenjut laju dan kuat sambil menupang tangannya di bahu Hasan. Dia menjerit-jerit. Air pukinya keluar dan membasahi pangkal kote Hasan. Batang Hasan pula keras mencanak ke langit dengan palaman puki Jojie ke atas batang itu.

"Uuhh.. Urghh.. Gelii Hasann.." jerit Joiee.
"Huhh.. Bess.. Kuar-kuar sama-sama.." Hasan mengeruh.

Jojie dan Hasan sama-sama menjerit bila masing-masing klimaks di kedudukan masing-masing. Bersepah dan kusut masai cadar katil Hasan. Tambah tompok-tompok air mani yang masih basah kelihatan. Dalam hujan yang lebat tu mereka bedua berpeluh juga. Ituylah kali pertama Hasan dapat menyetubuhi Jojie, kakak iparnya yang amat diidamkannya selama ini. Jojie, janda ditinggalkan suami.

"Jie kemas katil ni skit.. Nanti ketahuan perbuatan kita," suruh Hasan yang mengenakan kain tuala membalut kemaluannya.

Jojie mengiyakan dan berkemban kain batiknya. Pantas dia memasang cadar baru. Cadar yang mereka gunakan tadi dengan pantas di bawa ke dapaur dan direndam.

"Biar pecah di perut Jie dan tidak di mulut. Janji kita happy. You happy tak?" Tanya Hasan terkekeh kecil.
"Tauu.. Takkan nak ketuk tabuh kut," jawab Jojie ketawa.

Jojie ke almari cermin melihat tengkok. Dada dan belakang cuping telinganya.

"Syukur takde lovebites. Kalau ada susah juga," kata Jojie dalam kembannya. Teteknya bergoyang.
"I tak buat Jie. Mana boleh menyusahkan sahaja. Banyak soal jawab."
"Bagus Jojie suka. Tidak perlu menjawab yang bukan-bukan. Janji boleh enjoy sekali sekala camni baguslah. Hilang haus dan rindu I."
"Kalau Jie setuju dan mahu, I boleh ajer. Tapi kena call awal-awal atau bagi-bagi dengan mak, jaga anak saya bila Rose takde," cadangan Hasan pada Jojie.

Hasan meminta diri untuk segera mandi. Jojie segera keluar dari bilik dan menuju ke bilik anak saudaranya. Dia juga ke bilik air membersihkan dirinya dan mandi hadas. Kejap lagi hon kereta kedengaran di depan rumah. Pantas Hasan keluar dari biliknya segera ke depan. Dia membuka pintu dan melihat Rose, isterinya dan Mak Mentuanya sudah pulang.

Hasan berpura-pura seperti tiada apa-apa berlaku dalam rumah semasa ketiadan mereka. Lagi pun tiada wujud syak wasangka di aentara mereka.

*****

Tiap kali ke out station Rose jarang drive sendiri. Dia mengguna-kan puiblic transport atau menggunakan kereta kerajaan. Rose merasa mudah begitu tambahan kereta dia digunakan oleh Hasan, suaminya. Kini public transport sudah efisien. Rose dapat menik-mati kesenangan itu.

Kali ini dia out station di JB. Dua hari. Duduk di Naza hotel. Dia ahli jawatankuasa pos belanjawan negeri. Kalau hendak diikutkan naik malas dah dia. Tetapi apa nak dikatakan sudah begitu carta tugas tetapnya. Frust juga keluar selalu tidak dapat bersama anak-anak dan suami. Rose harap mereka faham. Malah nak fuck pun sebulan lebih dari dua kali pun sukar. Apapun dapat juga dia layan keperluan Hasan tetapi dia merasakan Hasan sudah tidak memberikan tumpuan pada perhubungan mereka. Lebih-lebih lagi bab hubungan suami isteri.

Rose merasa Hasan ada muslihatnya sendiri. Dia tidak tahu apa. Dan Rose rasa lebih baik tidak usah ambil tahu dari mengetahui. Dia merasakan hasan, suaminya tidak mahu ambil tahu apa yang dia buat bila dia bertugas luar kawasan.

Suami dan isteri yang bekerja ini menghadapi tekanan. Tidak dapat dinafikan. Lebih-lebih lagi kalau isteri yang berpenda-patan tinggi dari suami. Banyak bandingan, banyak contoh dan banyak situasi yang diketahui oleh Rose. Bukan masaalah baru tetapi masalah yang makin hari makin meningkat.

Rose syak juga mungkin Hasan makan luar. Sejak akhir dan kebelakangan ini hasan tidak kisah sangat bab sex. Malah dia tidak komplen kalau Rose kurang memberi perhatian. Tambahan Hasan juga sibuk chatting. Dia sudah bawa seorang chatternya ke rumah dan memperkenalkan Abang N. Bagus juga sebab Abang N ini bukan manusia yang suka ganggu rumahtangga orang. Apakah Hasan ada affair dengan rakan chat wanitanya seperti apa yang dibaca dan diketahui oleh Rose bahawa komuniti chatters ini hebat-hebat belaka.

Well itu hanya pendengarannya. Sesuatu yang masih samar dan tidak boleh dipegang. Tapi melalui Abang N, mungkin Rose akan mendapat gambaran yang lebih jelas sedikit.
**********************************************************
Kebetulan. Coincidence. Believe it or Not?? Cakap sahaja-baru sahaja menyebut nama itu, hantu tu is there. And soon it became a very interesting and nice story.

Rose memasuki lif. Sebaik pintu lif nak tertutup masuk seorang lelaki dengan bag sandang serta briefcasenya terkocoh-kocoh ketika pintu lif hendak tertutup. Rose sedang khayal dan tidak ambil peduli dengan kemasukan seorang penumpang itu. Lelaki yang masuk lif itu mengemaskan dirinya dan menarik nafas lega. Dia melihat lampu di punat lif terpasang pada angka 9. Dia tidak payah menekan punatterwebut sebab itulah tingkat yang ditujunya.

"Eh Rose.. Apa you buat kat sini?" Tanya Abang N tersengih memandang terus kepada wanita yang sedang khayal itu.
"Abangg Nn.. Just sebut nama Abang.. Abang dah di depan mata. Cam orang kata bila rindu, kusebut namamu.. Hahahah, I ada meeting. And what brought you to JB?" Rose ketawa terkekeh sedar dari lamunan setelah ditegur oleh Abang N.
"Sama, I ada meeting juga.." jawab Abang N, "Bila meeting you?"
"Esok pagi jam 10" jawab Rose.
"Sama juga. Buat apa petang ni sampai ke malam?" tanya Abang N mengendung briefcasenya.
"Menung dan bosan, kalau Abang N free boleh borak-borak. Ada beberapa perkara saya ingin bertanya," kata Rose sambil melihat lampu punat tiungkat elevator terpasang, "Abang N ditingkat apa? I sembilan.."
"Samalah dapat pandangan yang menarik dari tingkat 9 juga 910" jawab Abang N menarik nafas lega dan mereka berdua keluar dari lif.
"Tak jauh bilik kita. Malah sebelah menyebelah pulah tu. Mine 909" kata Rosem, "Satu haluan satu tujuan.. Hahahaha."
"I suka you Rose. Jovial and suka ketawa" balas Abang N.
"Tq Abang N. I rasa dengan Abang N ni boleh bercakap dan terbuka kalau Abang N tak tunjuk keterbukaan Abang sukar juga saya nak berani camni," jawab Rose yang memakai blaus biru nipis dengan seluar slack ketat membalut punggungnya yang pejal. Teteknya membulat menujah blausnya. Begitu juga dengan perutnya sedikit ke depan.

Rose membantu membuka bilik Abang N dengan kad keselamatan. Mereka masuk dan daun pintu ditutup. Kunci dimasukkan ke tempatnya maka lantas lampu dan hawa dingin bilik dipasang secara automatis. Abang N duduk di sofa panjang sambil menghulurkan kakinya dan mendepang tangannya untuk menghilangkan lelahnya.

"You need any drinks Rose help yourself," pelawa Abang N yang meletakkan bag dalam almari.

Rose terus mengisi air dalam tekoan untuk dimasak.

"Kita buat air panas Bang. I nak borak dengan you. Harap I tak ganggu privacy Abang N?" Rose meminta apologi.

Rose duduk di sofa single berdepan dengan Abang N sambil melihat keluar tingkap akan pemandangan menarik yang menghimbau jauh.

"Taklah.. Kalau you dah masuk bilik I, nak borak, nak buat air baiklah you make yourself at home." Rose ketawa, "Bilik I sebelah je Bang, adjoining room tu."
"So apa yang you nak tanya I?"
"Chatting? Hasan chats.. Dia ada affair ke?"
"O god bab tu I tak tahu. Tengok nawaitu masing-masinglah."
"Dalam experience Abang N camne lak?"
"Pun sama. What do you want? Apa yang you cari? Semua itu boleh berjawab dengan chatting. Semuanya you yang putuskan," jawab Abang N, "Perkaranya ranges. Yang pertama mostly ladies kalau chat mereka ada masalah sex, masalah sex pula tanges juga dari tak puas, tak cukup makan, suami cepat pancut sampailah kepada matiu pucuk, kedua status, ketiga duit ringgit, keempat mungkin kawan atau bisnes. Nape you tak chat Rose."
"I dont have the time Abang N."
"I chat dengan semua baik lelaki atau perempuan tak kira usia. So tu sebab i kenal your family sebab I chat dengan suami you" kata Abang N, "Dan kini you tak silu dan malu bila bersama I kebetulan di JB."

Rose ketawa lalu bangun dan membuat air panas. Abang Nmenyan-darkan tubuhnya yang pegal-pegal linu itu.

"You tak rasa segan dengan Abang N ke Rose?" Abang N meletakkan tangan di belakangnya.
"No lah I rasa kita macam jadi kawan lama. I am comfortable with you, kalau tidak, masakan saya mahu berdua dalam bilik Abang N ni tanpa ada rasa segan dan silu," kata Rose sambil mengacau gula ek dalam teh yang dibuatnya.

Pantas dia membawa dua cawan teh dan meletakkannya di atas meja di depan mereka. Rose membuka pintu adjoining room, iaitu bilik-nya lalu masuk dan mengambil biskut chipsmore.

"Bang minumlah dan cecah biskut tu," pelawa Rose lalu duduk di bawah berdepan dengan kaki Abang N yang berlunjur.
"Tq," senyum lalu emngambil cawan teh dan menghirup sedikit.
"Your sdx life ok Rose? No offence."
"Can't say much, tapi ada masanya pucikk.. But I terima sahaja kemampuan Hasan macam tu. Tidak boleh mahu memperbuatkan bandingan," balas Rose sengih, "Ada masa ok ada masa tak puas langsung. He is not strong and fast."
"Tu biasalah Rose. Takkan perfect setiapkali bersetubuh. To me it should be that way. Kita kena buat ia sebagai satu ritual dan suami isteri mesti puas," sambung Abang N.
"Apakah betul kebanyakan chaters ni baik lelaki atau wanita, tak kira usia dari muda sehinggalah dah yang veteran, keutamaan mereka adalah SEX? Mereka mencari, mereka mahu dan mereka suka mahu merasakan" tanya Rose innocent.

"Kalau itu asumpsi you, I tak boleh kata ia betul atau pun salah. Ia boleh betul dan ia boleh salah cuma I tak boleh nafikan sebab ia berlaku setiap hari," jawab Abang N tegas, "Ada suami chat dan ada isteri chat. Ada suami yang punyai senarai girlfriends mereka dan begitu juga di pihak isteri. Ada rumah-tangga hancur berkecai. Ada juga yang kahwin semula dengan rakan chat. Jadi ada yang baik dan ada juga yang tak baik."

Rose menukar chenel TV. Dia memasang astro melihat dairy AF dengan hosnya Aznil Haji Nawawi. Ramai tak puas hati dengan pengetua AF Ramli MS. Pertama presentation dia sebagai pengetua. Kedua who is Ramli MS. Ketiga he is nobody in music. Keempat he doesnt behave like a pengetua. Kakau dia gay pun janganlah tunjuk. Budaya kita bukan lelaki pakai subang. Lelaki tak pakai subang. Pondan yes. Kalau Ramli MS tu pondan sorilahh.

"AF Abang tau?" Tanya Rose bencii.
"Tahu juga. Orang nak cari duit dan nak terus kaya. Kita juga yang bodoh mengayakan mereka" Jelas Abang N.
"O Abang N pandang ke situ."
"Yess senang sahaja kita dimainkan. Kerajaan kita buat tak tahu ajer. Mentang-mentang kroniu mereka semua ok sahaja. Tak fikir rakyat. Ni anjakan paradigma baru. Udara adalah hak rakyat. So compensatelah sikit. Jangan bagi mereka yang diberikan lesen tu muntahkecika sahaja." Abang N melepaskan geramnya.
"Slow Bang N.. Rileks.. Kutuk pun buat apa. Kita bayar juga apa harga yang mereka letak" Kat Rose sengih sambil memegang dan meramas peha Abang N.
"Kerajaan kita menyebelahi syarikat selepas pilihanraya. Sebelum pilihanraya mereka pura-pura menyebelahi rakyat dengan janji sedikit compensation tetapi mengaut duit rakyat cara lain pula" Tambah Abang N lagi sambil merenung ke anak mata Rose. Kemudian matanya beralih ke buah dada Rose yang menonjol.

"Abang pandang apa ni?" Tanya Rose melihatmata Abang N memandang tepat ke dadanya.
"Buah dada you Rose. Besar tue.." Abang N ketawa ambil mencubit pipi Rose. Rose berasa malu tetapi ketawa sama.
"Abang ni.. Nak pegang ke?" Acah Rose sambil menjeling dan memegang kedua belah buah dadanya dan bertindak dengan beberapa aksi seksi.
"Itu pelawaan ikhlkas ke?" tanya Abang N ketawa besar.
"Hanya kita berdua dalam bilik ni Bang, you and me. So..?" tanya Rose mendepangkan tangannya ke arah Abang N dengan senyum melebar.

Abang N got the que.. Gayung bersambut..

"Ya ampun.. Abang N besar, tebal, panjangnya zakar Abang..??" Rose gasping menahan nafasnya, menahan perasaannya, menahan uja nafsunya sambil memegang batang zakar Abang N yang belum menegang.

Rose memberanikan diri memegang zakar Abang N yang lembik dimandikannya sambil disabun dan dimandikan semula. Mereka berdua dalam bilik mandi. Abang N di bawah dalam takungan air wangi bathtub sambil Rose berada di atas Abang N yang sedang mengosok belakang tubuh Rose dan bawah ketiak dan buah dadanya. Pertama kali dalam hayatanya Rose merasakan dia berkesempatan berbuat demikian, bukan dengan suaminya tetapi dengan kawan chater suaminya.

Wajah dan tubuh Rose di mata Abang N.. Bogel
Wajah dan tubuh Abang N di mata Rose.. Bogel juga
Explore dan mengemburlah, membajaklah, melepas lelah, menikmati jus indah, menghiasi syurga dunia masing-masing..
Puting dinyonyot tetek diramas.. O Rose

Kote dikulum batang meradang .. O Abang N
Sedapp siot tubuh lemas
Masih belum membajak ladang
Nafas sesak mulut mengerang.. O Rose

Zakar meliuk di lurah merah.. O Abang N
Rose mendesak zakar yang garang
Cipap disauk kote yang megah

"Arghh.. Abang nn.. Nicee.. Sedapp.. Kongkek an henjut Bang.." rayu Rose sambil mengoyang punggungnya menerima tekanan dan henjutan zakar Abang N ke dalamn lubang pukinya.
"Huhh.. Hmm.. Abang N.. Saya kuarr.."

Abang N menarik keluar zakarnya, melekapkan mulutnya ke lubang cipap Rose, menghisap dan menyedut lubang jus madu itu sambil menjulurkan lidah ke dalamnya. Menarik keluar kembali lalu menujah kote keras, besar dan panjang masuk semula ke dalam lubang puki Rose.

Rose menjerit-jerit halus dan kuat, mengigit jarinya sedang batang zakar Abang N bermain lemah lembut dalam lubang faraj Rose yang mula mengemut. Abang N merasakan gigitan dari dinding puki Rose ke kulit dan urat batang zakar Abang N.

"Abang N sedapp.. Huha.. Huhah.. Huhah.." Rose mengelin-jangkan tubuhnya, buntutnya dan cipapnya ke depan dan ke belakang menerima tusukan dan tujahan kote Abang N. Abang N terus-terusan mengongkek Rose sekuat-kuat dan sepuas-puasnya.
"Rosee.. Sedapp.. Abang nak kuarr.."

Lalu Abang N menutup matanya dan melepaskan tembakan spermanya ke dalam lubang faraj Rose, kemudian menarik keluar zakarnya dan melepaskan tembakan mani ke muka, mulut dan tetek Rose.

"Arghh.. Urgghh.."
"Abang N.. Dah rasa ni baru boleh buat comparison. Hasan, husband I, no where dengan Abang N. You gagah dan kuat walaupun usia you 40-an.. Hasan baru awal 30-an kalah.. Novice and you are the professional.." puji Rose puas sambil mengucup kepala kote Abang N.

Dan meeting yang dihadiri oleh Rose dan Abang N adalah waktu rehat mereka. Selepas meeting dan bila mereka bertemu semula, masing-masing gembira dan bahagia meratah tubuh masing-masing. Abang N benar-benar ingin tahu apakah benar Hasan sering make love dengan Kak Peah, mak mentuanya dan yang terbaru menyetubuhi kakak iparnya Jojie.

Kisah dengan akak iparnya, Jojie-dimaklumkan oleh Hasan kepad Abang N melalui chat mereka. Wow hebat juga Hasan. All In The Family-dia sapu dan tibai. Tak kira mak mentua atau kakak iparnya. Cuma dia neglect memuaskan hati dan nafsu isterinya, Rose.

Rose kini mahukan nafsu dan bodynya dipuaskan oleh Abang N. Bila dia terasa mahu dan ingin, dia akan SMS atau telefon Abang N walaupun di KL. Mereka akan bertemu di sebuah hideout untuk memuaskan nafsu serakah mereka.

*****

Satu waktu-dalam perjalanan pulang dari Penang, Abang N singah ke rumah Kak Peah, mak mentua Hasan di sebuah kompleks LKTP tidak jauh dari KL.

"Boleh singah? Ni dah malam Kak?" Abang N menelefon Kak Peah sambil memandu keretanya. Jam sudah pukul 9.00 waktu itu.
"Datanglah. rumah akak ni siang dan malam sama sahaja." jawab Kak Peah ketawa.
"Ada rumah lah.. Agak kat umah Hasan.." tambah Abang N senang mengetahui yang Kak Peah ada di rumahnya.
"Encik N jangan tak datang ye, Kak tunggu," kata Kak Peah kekeh kecil.
"Baik Kak, kejap lagi saya sampailah" balas N lalu menutup telefon tangannya.

Kak Peah dan Jojie menanti kedatangan Abang N. Jojie yang tinggal tidak jauh dari rumah Kak Peah, dipanggil oleh ibunya untuk membantu memasak.

"Terimakasih Encik N sudi ke teratak kami yang buruk ini," kata Kak Peah sebaik N duduk di kerusi rotan di ruang tamu rumah.
"Sudi Kak kalau masa ada terluang. Kebetulan saya lalu di kawasan ni, teringat pula ni kawasan Kak tinggal" balas Abang N memandang ke dada Kak Peah yang berbaju kurung dan bertudung kuning muda.
"Jangan susah-susah Kak. Dah malam ni."
"Hiss kan malam masih muda. Sibuk ke esuk?" tanya Kak Peah sengih.
"Tak juga.., belah petang adalah temu janji.." sahut Abang N menyilangkan kakinya.
"Kalau camtue N tidurlah sini.." pelawa Kak Peah senang.

Berderau darah Abang N. Berdebar dadanya dengan degupan jantungnya bergetar. Apakah dia harus menerima atau menolak pelawaan Kak Peah, mak girlfriendnya itu.

"Jangan susah-susah Kak saya singgah sebeentar saje."
"Tak susahlah N. Lagipun KL bukanlah jauh sangat sejam jer memandu.."

Dalam pada itu mata nya menjelau Jojie, kakak Rose sedang menghidang makanan di meja. Jojie janda beranak dua ditinggalkan suaminya seperti gantung tak bertali.

Abang N makan bersama mereka bertiga. Anak-anak Jojie sudah tidur kerana esuk akan sekolah. Mereka berbual dan Kak Peah banyak bertanya. Abang N menjawab sambil menjeling menjelau dan bercakap juga dengan Jojie. Hatinya tertarik juga dengan kedua-dua wanita itu namun Abang N mendiamkan dirinya sahaja melainkan melayan mereka berbual dan menjamah makanan istimewa yang disediakan oleh Jojie.

Pendekkan cerita, memang sah Hasan menyetubuhi mak mentuanya.

"Yer.. Mula-mula akak tak galakkan tetapi akakpun ada nafsu. Pada main dengan orang lain biarlah main dengan menantu, tak siapa tahu. Mainpun bila anak Kak Peah takdelah. Si Rose tu asyik kerja luar sahaja," jelas Kak Peah senang dan ketawa. Waktu itu Jojie sudah berundur untuk rehat bersama dengan anak-anaknya.

Mamat Hasan tu cakap betul.. Patutlah dia tidak heran samada dapat sex dari Rose atau tidak. Dan dia tidak mahu komplen lebih sebab mak mentua dia memberikan kepuasan yang dirasakan lebih sedap dari apa yang diberikan oleh Rose. Abang N lebih maklum dengan gaya dan permainan Rose. Mungkin dengan suaminya, Hasan agak redup namun dengan Abang N seperti kucing lapar. Hehehe!!

Dan malam itu Kak Peah mengoda Abang N. Dan malam itu Kak Peah menjerit kuat disetubuhi Abang N.. Merasa sakit pada lubang farajnya bila batang zakar Abang N menerjah masuk.

"Mak oii.. Besar, panjang dan keras.. Patut sendat dan pedih.. Isshh.. Pelan-pelan masukkan kote ko tu N.." ujar Kak Peah sambil mula mengoyangkan punggungnya menerima sedikit demi sedikit batang zakar Abang N ke dalam lubang farajnya yang mengembang dan berlendir.

"Huhh.. Huu.. Wuu.. Sedapp.. Kuarr," erang dan jerit Kak Peah melayan seleranya dan menerima jantan Abang ndalam wanitanya.

Beberapa waktu kemudian sesudah persetubuhan itu, Kak Peah berdengkur, lelah kesedapan, letih kepedihan di farajnya. Bila Abang N keluar dari bilik mandi dini hari itu membersihkan tubuhnya, Abang N terkejut biula tangannya di tarik Jojie ke dalam bilik sebelah.

Dan Jojie menjerit dan pantas menutup mulutnya yang lopong. Dia terkejut melihat kontol Abang N yang besar dan lebar. Dan Jojie meratah dan melatah kote Abang N sepagian sebelum Kak Peah terjaga.

Abang N mengongkek Jojie semau-maunya dan Jojie dikongkek Abang N sekuat-kuatnya. Dan Jojie beberapakali menjerit halus dan akur dengan tubuh mungilnya yang mencapai puncak beberapakali cukup membahagiakan tubuh mudanya yang kehausan.

Kini keluarga Hasan adalah pelampias nafsu Abang N. Ibu dan dua anak perempuannya memerlukan kasihsayang dan dengan persetubuhan Abang N. Kawan chat Abang N, Hasan tidak tahu aktiviti memuaskan nafsu serakah mak mentua, isteri dan kakak iparnya dengan Abang N.

1 comment:

  1. Wowwwwiiii syok nokrom ler betol family wife spotttingg camni..huuuuu xtahan senak teringat bila lepak skali di rumah mertua or rumah kitorg ker or berkelah mana2 jeram mata aku xleh kontrol la..hahaha..nak2 lak semua yg ber-puki pakai track n seluar slack licin..sah2 jelas nampak bentuk apam timbul kembung kat celah kangkang..stim woii..jenuh cover btg tegang..siyes aku pon setim dowh..xperlu auta k jujur cakap mmg aku ade keinginan nak try mak dgn kak caq wife yg body xxxl muka cun.

    ReplyDelete